and the pain.



(snälla. ignorera äckelmagen och äckelbenen.)

på alla hjärtans dag brukar det ju för de flesta hända något riktigt mysigt, men inte för mig.
istället för att ha det trevligt med en eventuell partner eller bra kompis eller dylikt
så spillde jag en kopp med skållhett tevatten på mig.

just nu så har rodnaden gått ner och det svider inte lika mycket,
men igår var det över halva magen och nästan en dm ner på högra låret.
ett väldigt bra tips ifrån mig; spill inte varmt jävla vatten på er själva. det är satans smärtsamt

Kommentarer
Postat av: Maja

Gå in på min sida och tipsa om bloggar om riktiga livet om bloggar som går djupare och griper tag, om bloggar som inte bara handlar om mode.

Ta chansen att komma ut ur garderoben.

Dags att hjälpa varandra och bloggvärlden att bli bättre. Kommentera.

2008-02-15 @ 20:53:04
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: majaaa

ajajaj! :/ stackars dig, he såg inte skönt ut!

2008-02-17 @ 17:40:22
URL: http://ensakomdagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0