invincible.

i won't let you break me.

Något jag strävar efter nu är att börja se det positiva i allting. Lättare sagt än gjort, men detta vill jag verkligen lyckas med, och det ska jag, det ger jag mig fan på att jag ska.
Senaste åren har jag pendlat mellan att må dåligt och värre. Nu är det aldrig mer. Jag är less på det, och jag vill inte ner i skiten igen. Det har varit våldsamma pojkvänner, ätstörningar, nästan obefintligt självförtroende och mycket mer. Nu ska jag göra något åt det här, mitt liv ska styra upp sig, jag ska klara det här.

Jag förtjänar något bättre.
Faktiskt.
Till och med jag.

Kommentarer
Postat av: elinor

det är tävling i min blogg! var med vettja :)

2008-02-12 @ 15:40:09
URL: http://littleellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0