Hej då Lillbrogatan 8!



Nu flyttar vi! Efter inte ens ett år i den här lägenheten byter vi ut hyreslägenhet mot hyresvilla, stan mot en bit utanför stan. Isak kallar det landet men nja, låtsaslandet. Vi ska hyra ett gårdshus på Södra Pitholm, som en kompromiss för denna husgalning innan vi hittar något att köpa. 

Jag har längtat så att lillhjärtat nästan spruckit och Bobby sprang som en galning när vi kom dit första gången. "Ska jag få bo här? Med all den här platsen att springa på?" Jag tror det här blir bra. Det bästa för oss, iallafall.
Så nu packar vi bilen full, lastar släpet med så många möbler vi kan och kör de få kilometrarna till nästa boning. Jag är så glad för min egen skull att det känns som att jag ska gå under. Heja heja heja oss. Det går fort framåt nu, fort som fan i rätt riktning, eller hur var det nu? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0