Innan december.

Livet är att pendla till västerbotten, längta efter valppäls mellan fingrarna och att skriva god jul tjugo tusen gånger med svart tuschpenna. Jag jobbar för första gången sen jag blev sjukskriven och hjärtat bara slår slår slår för ja ja ja vad jag har saknat det här. Jag kan stå i timmar och prata om antioxidanterna i vår rena sencha, Johan & Nyströms fantastiska espresso-kaffe eller varför just den chokladen passar bäst till ett glas rött. Det här var min fasta punkt under ett och ett halvt år när jag rymde hem till Hemmingsmark varje helg och inte visste vart fan jag skulle bo. Spenderade mer tid där än i lägenheten. 

Åh. Tjejer, jag är tillbaka. God Jul, nu kör vi. Bobby, vi längtar efter dig. December 2015, hay! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0