Dagens.

DAGENS FRISYR:
Halvskitigt med utväxt, men påväg att växa ut efter januari-ångestklippet. 

DAGENS KLÄDER:
Standard-kostymen med en twist. Svarta jeans och svart top men med mönstrad peplum under magkort top.

DAGENS MAT:
Årets första glass i solen med Sofia, Ida och Lovisa.

DAGENS HÄNDELSE:
Ovanstående. VÅREN. Blivit alldeles rosig i ansiktet, tillochmed.

DAGENS PLANER:
Fixa och dona med Carolinas födelsedagspresent, äta popcorn, dricka öl och tentaplugga.

DAGENS VILL HA:
Piteå-poster jag spanat in i veckor nu, men den är ju så jäkla dyr. Åh. 

DAGENS SAKNAD:
Baby. 

DAGENS TRÅKIGASTE:

Diska. Med gemensamt korridorskök blir det ju lätt att en samlar på sig lite diskberg innan en tar sig tid att ta itu med det. 

DAGENS GODIS:
Popcorn. Köpte 2 för 20:- på Coop tidigare och har nu tänkt äta ihjäl mig, ungefär.

DAGENS HUMÖR:
Så GLAD. Kombinationen sol, fina klassisar, bra sms från pojkvän och fredag är rätt oslagbar.

DAGENS KOMPLIMANG:
Fick en fin komplimang när jag delade med mig av något småtufft tidigare. Kändes bra. 

DAGENS LÄNGTAN:
Idag har jag en sån sanslös sommar-längt. Tänk att jag ska spendera tre månader i Pite och vara alldeles ledig. Inte varit sommar-ledig sådär sen jag var fjorton. Åh. 

DAGENS TV-SERIE:
House of Cards. Älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0