Veckan som gått.

 
Veckans humör: Supernervös har jag varit. Och saknig. Pussat pojkvän varenda jävla sekund jag kunnat och försökt att inte gråta sönder när jag skulle flytta. Och så supernervös för att börja på socionomprogrammet, såklart. Veckans vill ha: Ville ha visning på mitt studentrum så jag kan tacka ja/nej. Men idag! Veckans köp: Köpte kollegieblock, almanacka och pennor. Så himla skolstart-igt. Veckans favoritplagg: Nolletröja.  Veckans frisyr: Klippte av mig någon decimeter hår i förra veckan så jag har mest försökt få den frisyren att funka. Veckans händelser: Flytta, pussa och krama hejdå, börja på universitetet, klassfester. Veckans saknad: Sry men Isak ofc. Minns inte att distansförhållanden var såhär jobbigt. Veckans festligaste: Klassfest med nästan alla soc'isar, gå ut på typ civilekonomsklubb och bonda/dansa järnet över 22kronorsöl. Veckans måltid: Bakischipsen jag åt igår. Mest värda någonsin.Veckans borde: Sluta oroa mig. Veckans godis: Sesamkakor. Bästa föreläsningssnackset. Veckans sämsta: Att flytta tjugo mil bort ifrån mina älsklingar. 

Kommentarer
Postat av: tess

Kul med en sån där veckans-lista :)

2015-01-22 @ 19:56:42
URL: http://www.thereselindstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0