Om du någonsin vill ha en idiot, lägg din hand i min.

Om en vecka byter jag stad igen, helvete, jag är inte redo. Försöker tyda kartan över campus och läser insparks-schema, jag ska visst ha med mig en "vit t-shirt jag inte är rädd om" men nej jag vill inte sparkas in jag vill knappt gå jag vill stanna kvar. Jag ska börja studera till det jag har velat bli sen jag var 14, nu nästan 8 år senare blir det äntligen av och om det går fort när man har roligt är jag snart färdig.

Vi firmaplanerar, skriver lappar och marknadsför. Räknar på inköpspris och frakt och designar. Aldrig skulle väl jag göra något sånt här, men nu gör jag det, vi, jag och Carolina. Om 2014 var mitt fuck everything-yolo-år vad ska då mitt 2015 bli? Året när jag reder ut mitt liv, blir stabil?

Om mindre än en vecka flyttar jag igen och jag skulle ljuga om jag inte sa att jag kommer sakna ihjäl dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0