Senaste veckan.

Veckans humör: Den här veckan har fått mig att må så himla bra, speciellt helgen. Veckans vill ha: Ordning på mitt studentrum. Har burit upp på vinden, kommit med möbler, fått ommålat och möblerat om. Så nu vill jag göra det här till mitt. Veckans köp: Duschdraperi, router och sånt man behöver när man flyttat till nytt. Veckans favoritplagg: Dalmatinerklänning. Veckans frisyr: Uppsatt. Väntar på att min impulsklippning ska växa ut igen. Veckans händelser: Flytta in i studentrum, åka hem till Pite, lansera HojnaHejna (och glädjas över dess fantastiska framgång), vara kärkärarekärast och krokodilfrukostfika med bästis. Veckans saknad: Piteå. Veckans festligaste: Dricka vin till fredagsrisotto och dricka helg-öl med pojkvän för att senare somna i soffan före 22. Veckans måltid: Onsdagspizza med marta pia susa. Knytkalas som slutade i fikonpizza med valnötter och honung. Veckans borde: Hålla i pengarna. Veckans godis: Torkade fikon och knastriga vindruvor. Veckans sämsta: Koncentrationssvårigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0