Veckan som gått.

 
 
Veckans humör: Nervös, glad och rädd.
Veckans vill ha: Ledighet, mer tid och pengar. Röd-grön-rosa regering. 
Veckans köp: Köpte socker till att koka hjortronsylt. Så jävla värt.  
Veckans favoritplagg: Löjligt kär i min 30-kronorskavaj som jag köpte på second hand för flera år sedan.
Veckans frisyr: Oklar. 
Veckans händelser: Fredags-ost-och-kex, dricka vin och diskutera kärlekar och valet och tonårstider en lördag, söndagsbrunch och så valet idag såklart. Fan så spännande.
Veckans saknad: Isabelle. Helvete tjejen, jag är ju kär i dig. 
Veckans festligaste: Gå på fest där man känner ca 0 men skrattar åt katt och lyssnar på lokalrapp.
Veckans måltid: Dagens brunch. Åh.
Veckans borde: Slå mig själv i ansiktet och rycka upp mig. Så.
Veckans godis: Hjortronsylt. 
Veckans sämsta: Att jag skurit mig i fingrarna tusen gånger att jag är trött jämt att sd är så jävla stort att pengarna tar slut så fort att en ibland känner sig som en liten lort. Älskar rim. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0