Storebror.

Nu är du en av mina bästa vänner och mer som ett syskon än något annat men då var du den snyggaste på hela skolan och jag var så kär att jag trodde jag skulle dö. Vi dansade tryckare på discot i skolans gympasal, efter att Malin och Mathilda övertalat dig och torkat mina tårar när jag grät över att du inte ville vara sådär nära mig som jag ville. Jag hade krusat håret sådär som man gjorde i början av 2000 och hade rosa klänning med beigea tunnstrumpor. Minns du hur du gjorde slut över telefon några dagar därpå? Vi gick i tredje klass och jag var med Emma uppe på mitt rum. Du ringde och sa att du inte var redo att binda dig, och vi var ju knappt ihop. Bland det finaste jag hört, vi var ju bara vadå, nio år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0