Praha, du och jag.

jag sitter på golvet och du flätar mitt hår. det är ett monsunregn utanför som vi lyssnar till med fönstret öppet. en liter vin för trettio kronor. det är bland det äckligaste jag druckit, du får knappt i dig någonting. vi dricker ur ölsejdlar vi hittat i det gemensamma köket och våran rumskompis för natten röker i andra sidan rummet. vi är halvvägs in i vårat äventyr och bara tanken på att det ska vara över rör mig till tårar. när vi är färdiga vet jag inte när vi ses igen och det är något i mig som fattas när vi inte är tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Sean

Älskar att jag hittat din blogg. Du skriver så himla bra! All glädje till dig.

2014-09-24 @ 16:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0