Sommarlista.

Hur ser dina planer ut för sommaren?
Den 27e Juni jobbar jag min sista dag innan semestern. 08:00 åker jag från Falmark till Arlanda, byter till KPH och sen möter jag upp Isabelle och exakt där och då startar våran tågluff. Vi ska förutom köpenhamn besöka prag, berlin, budapest och amsterdam. I ca en månad ska jag umgås med min bästa vän i hela världen, ta 0 ansvar, äventyraäventyraäventyra och inte må dåligt över nånting som händer här hemma. Sen kommer jag hem, kanske stadsfestival hemma i stan, födelsedagsfest hemma i byn och förhoppningsvis mycket öl i solen. 


Vad ska du göra på midsommar?
Jag tror jag ska ut på något ställe som visst heter "ön". Ärligt vet jag inte. Har så lite koll i den här stan så jag låter mig dras lite vart som helst. Dricka öl och kramas ska jag göra iallafall.

 

Vilken är din bästa sommarfrukost?
Jordgubbar med mjölk. Helst på altan i Hemmingsmark. 

Bästa sommarlåten?
Den här är jättemycket sommaren 2010, vårat medieklassgäng och bli för full PDOL. 
Den här så jävla mycket hela 2011 egentligen, men kanske extra mycket den sommaren.
Sommaren 2012 så jävla mycket såhär. Och ca allt med Dylan. 
2013 solklart Journey - Don't stop Believin. Min och Belles låt, när hon fixade överraskningsfest för mig, när jag skrek den påväg hem från festival, när jag bodde i min alldeles egna lägenhet, taksolade och rökte ut genom fönster. 
2014 tror jag lite sånt här

 

Ska du åka på någon festival i sommar?
Nej, jag åker ut i Europa istället. 

Vad vill du helst grilla?
Halloumi, sojamarinerad portabello och röd och gul paprika. 

 

Vad dricker du i sommar?
Breznak, Pivo Svetly. Och Spaten såklart.

Vilket är ditt favoritplagg för sommaren?
Allt som är svalt. 


Vad ska du läsa i sommar?
Har tänkt bli klar med Torka aldrig tårar-trilogin. 

 

 

Bästa parken?
Hemmingsmarksgården. 


Bästa badstället?
Gåssjön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0