Maj.

 
Första maj var jag ute på Tuvan hos Emmy-Sol, hälsade på hästar kor katter hundar och pratade om allt som är viktigt, som vanligt. Jag försökte utforska det här nya området jag bor på och så åkte jag ju hem till Piteå. Frågade Pappa vad han skulle ha för huset och hade en av min allra bästa kvällar i huset hos Josse och Martin. 
 
 
Kramade katten hej då och tackade för mig efter så bra hemma-helg. Gick in våren på kyrkmuren med Emmy-sol och unnade mig fantastiska pancakes till frukost. 
 
 
Jag blev ljushårig för första gången sen jag gick i femman och hade en fantastisk kväll på hej då-fest. 
 
 
Hjorttron och yoghurt som bakisfrukost och igång igen med inflyttningsfest. Sprang vilse på moröhöjden och pecannötsglass och kaffe en kväll på Ainas. 
 
 
Och sista maj-kvällen trotsade jag och Leo regnet och gick upp på ett berg. Det ägde. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0