December.

 
December inleddes med provkörning av ny bil för Pappa och jag passade på att följa med för att träffa Mormor. Vi kramades i fem minuter och jag fick hålla hennes hand en liten stund. Bästa tant. 
 
 
En söndagseftermiddag spenderades i Skellefteås finaste hus; Nordanåmuséet. 
 
 
För jag skulle nämligen se Kristian Anttila på caféscenen. Så jävla intimt och bra. 
 
 
Sen samma söndag var vi bortbjudna på surströmmingsmiddag. Helt okej jättegott. 

 
En cykel som legat på isen och som jag gått förbi nu nästan varje dag i över en månad. Att den aldrig ska gå igenom eller blåsa bort, tänker jag. 

 
Och så en dag fick jag middagsbesök av bästa Josefin. Bjöd på carbonara och jobb-te. 
 
 
Spelkvällslördag med T-ryd och kaffe. Vem i rummet och med andra ord och lära känna nytt bra folk. 



Decembermorgon.
 
 
Fick besök av denna stjärna som var hemma från Lund i två veckor. 

 
Och åkte hem. 


Efter julaftonsmiddag och paketöppning ni vet där vid åtta när julafton slutar vara särskilt ösig åkte jag till Belle för att spela spel och bästiskramas efter nästan fem månader utan varandra. 
 


Juldagen drack vi öl vin whiskey hos Leo med hemvändare och pitebor och det var så jävla bra kväll. Favoritbild. 



Grillade med Pappa. 



Sa hej då till Pysen och åkte tillbaka till Skellefteå. 



 Och så stassade jag till mig rejält och åkte iväg på fest med ca en miljard personer och hade så jäkla kul. Gott nytt år och tack och bock December. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0