Vecka sju.

 
 
Veckans humör: Omtumlad och full. 
Veckans vill ha: Förstahandskontrakt.  
Veckans köp: Den nya skotskrutiga omlottskjortan. Som en nyare, snyggare version av mina tonårs rutiga veckade korta kjolar.   
Veckans favoritplagg: Nya skjortan och snygga tröjan jag köpte för ingenting alls på BikBok häromdagen.
Veckans frisyr: Sådär perfekt rödlila äntligen och långt och slängigt.  
Veckans händelser: Flyttat ut från hans lägenhet, skaffat en "egen" lägenhet och allt som hör därtill såsom att hitta busshållplatserna och lära sig busstidtabellen. Det går liksom bussar söndagkvällar, till Hemmingsmark går det ca tre bussar om dagen. 
Veckans saknad: Ja let's not talk about that one. Men så saknar jag ju Simon också, som är borta i Lund, som om det vore en bra grej att vara så långt bort ifrån varandra.  
Veckans festligaste: Lördagsöl med fina tjejor och sen gå ut på krogen och faktiskt ha roligt. Minns ej när det hände senast.  
Veckans måltid: Fyra små rätter på Thai Garden med Belle på Alla hjärtans dag.   
Veckans borde: Packa upp kanske.
Veckans godis: Chips. Ehe. 
Veckans sämsta: Att jag har varit så nedstämd och ledsen. Men så är det väl ett tag och så ska det väl vara också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0