Juni

Räknar ner dagarna till semester, den 28e skulle vi ju åka iväg. Bara fyra veckor. 
 
Jag köpte en ny kamera, förfestade utanför Emmy-Sols lägenhet i högsommarvärme med mina skelleftetjejer och ni vet kände bara "tack allt helvete som hände förra hösten, för det ledde ju till det här. älskar dessa tjejer. 
Firade Mammas 50årsdag tre månader i efterskott i sommarhetta och spöregn. 

Sen åkte vi ju. Jag satte mig på flyget till stockholm -> köpenhamn tidigt på morgonen och betalade 153kr för att ta taxi från min höjd in till stan. Kramade om min bästa vän för första gången sen flera månader och försökte förstå att det här äventyret ju var igång nu. 

Köpenhamn var öl, män och lite mer öl. Dansade till 05:15 på underground r'n'bklubb med rök i hela lokalen och självlysande målningar på kolsvarta väggar och hånglade utanför McD samtidigt som vi diskuterade stjärnbilder och jag försökte lära ut svenska/bondska. Och sen åkte vi ju vidare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0