Augusti.

Fyllde 21. Firade in min födelsedag i Skellefteå med hemmafest, världens finaste tjejer som jag ju älskar ihjäl och "vad gillar ni bäst med Gabrielle"-leken. Min tredje (och sista) krogenrunda i den staden och sen var jag bakfull hela min födelsedag. "Hoppas du har en bra födelsedag!"-sms när jag kräktes och sov om vartannat. 
 
Bjöd in mina vänner till mitt barndomshem för födelsedagsfika och sen en sommarfika med släkten. Varför fira en gång, när man kan fira tre. 
 
Augusti gick förbi fort. Vi gjorde palt ihop och höll om varandra nätterna i ända. Jag blev bjuden på libanesiskt av min chef och det kändes helt fantastiskt att vara alla jobbtjejer samlade igen, för jag skulle ju snart sluta. Ungefär nu började detta kännas bara mest jävligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0