Veckan som gått.

 
 
Veckans humör: Jag har varit glad ungefär hela veckan minus fredag då jag kände mig som en hög med lort ungefär. Men nu är jag glad igen. 
Veckans vill ha: Superkrafter. Typ, kunna teleportera mig. 
Veckans köp: Mat! Speciellt den där halloumibiten jag köpte, bästa jag unnat mig på så jävla länge. 
Veckans favoritplagg: Nya jeansen jag köpte hos Emmy-Sol aaaaah de sitter som en smäck. 
Veckans frisyr: Jo men panikklippt och askigt. 
Veckans händelser: Hemgjord palt med toppklassigt sällskap, gå vilse på vitberget med Evelina och bli hämtad hem till Hemmingsmark.
Veckans saknad: Ca hela pite stad (och utflugna tidigare residenter). Vill plocka med er alla och bära runt på er i fickan, fyfan vad jag saknar er.
Veckans festligaste: Lördagsöl.
Veckans måltid: Ska prova äta tacos med halloumi. Vi får se. 
Veckans borde: Hitta lägenhet. Få lägenhet. Vill veta vart jag ska bo NU. 
Veckans godis: Blåbärskaka med vaniljsås. 
Veckans sämsta: Att tiden går så himla långsamt. Förlåt skellefte men jag gillar inte dig och jag vill flytta härifrån nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0