London dag fyra.

 
Söndagmorgonen började på bästa sätt: Brunch. Vi åkte ut till Östra London för att gå på Café 338 för deras brunch. Och ja alltså finns det något bättre sätt att starta dagen på? 



Efter alldeles tillräckligt mycket mat gick vi vidare ner mot den stora marknaden som hölls där. 

 
Kikade på hängselbyxor och analoga kameror.
 
 
Köpte den här! Älska fruitcups.
 
 
Sen blev det kväll, Belle beställde av misstag en hel grillad kyckling till middag och vi spenderade de sista minuterna tillsammans med att bara vara. 
 


Vid 22:34 satt jag på tåget tillbaka till Heahtrow där jag skulle spendera natten på en fåtölj i förstaklass området vid en incheckning jag blivit tillvisad en städare (som under natten även skulle komma med vatten och kaffe han köpt till mig, men det visste jag ju inte då)

 
Så jag kramade min bästa vän hej då, sa vi ses snart igen och så åkte jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0