Instagram @ Augusti

 
When in doubt: koka palt. Och så var jag helt euforisk efter att ha varit på ett fantastiskt födelsedagsfika hos Leo med avslutande bastu och nakenbad i Bullerviken. 
 
Kom hem och så slog det mig att jag ju bara skulle bo här i ca två veckor till. 
 
 
 
Spelade min allra första runda discgolf och avslutade med obligatorisk bergsbyglass. 
 
 
 
Åkte på fuck-everything-om-en-vecka-drar-jag-fest i kollektivet som var så himla bra, följt av ypperlig utgång på 1906. Dagen efter blev bästa bakisdagen på länge, fika i solen och eftermiddagsbad i Hammenviken. 
 
 

Åt sushi med sushifantasten Jenny och åkte ut med Anna-Maria till deras nya hus och gick promenad med Lyra längs vattnet.

 
Drack te med B. Och fick överraskningsfest som ni ju läst om tidigare. 
 
Åh. Bästa festen. 

 
Började flyttpacka. Hugha. Och såg Kick-Ass 2 med Simon och Belle. Bra film!

Och det var det sista jag såg av dom här innan jag flyttade iväg. 
 
 
Sa hejdå till lägenheten och så bodde jag plötsligt i en annan stad. 
 
 
Gick runt och lämnade cvn i stan och kom fram till att det är precis lika tråkigt att vänta i Skellefteå som det är i Piteå. Och så åkte jag ju till fjällen.
Åkte till Boviken med Christian och satt med filt på stranden och tog vara på den sista sommardagen ungefär. 

 
 
Tog paus för Arraksboll mitt i mitt flyttstäd och tog en kopp te hos Emelie i väntan på bussen hem. 

Klippte mina fula jeans nittiotalskorta. 


 
Såg ut såhär en fredag när jag och Christian gick och åt på matfesten. Och så åkte vi hem till Hemmingsmark och jag plockade rent rödvinbärsbusken. 

 
Förra helgen var datehelg så på lördagen gjorde jag mig fin och så gick vi ut och åt på vedugnspizzerian här i stan. Det var den godaste pizzan jag någonsin ätit med pinjenötter, fikon, honung, getost och ruccola. Åh, bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0