Hemma igen.

Jahapp, då var man hemma igen. Efter tre timmars sömn på Heathrow och en sammanlagd väntan på 11h kom jag vid 15-tiden tillbaka till Skellefteå. (för att få reda på att de tappat bort mitt bagage på arlanda. Fast det är lugnt, jag fick tillbaka det. Phew) Har varit borta från London och Isabelle i ett komma fem dygn och det känns så hemskt att komma tillbaka till verkligheten och hålla sig till skrivna meddelanden istället för att skratta tillsammans. Men det går bra, vi ses ju snart igen. 
 
Så nu har jag påbörjat min andra (och sista) jobbvecka innan vi åker iväg igen, redan på lördag har jag ca tjugofyra timmars resande att se fram emot men det är så jäkla värt det. Helt och hållet bara semester i två veckor, hur lyxigt är inte det. 

Nu ska jag dricka örtte och bli frisk. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0