Nästan ett foto i timmen, söndag.

09:00 Klev upp när Christians klocka ringde, efter att ha legat vid hans nacke och snusat några minuter såklart. Vidrigt att inte ha några sovmorgnar tillsammans. 
 
 
10:00 Åt frukost. Standard norrmejerier naturella yoghurt + turkisk yoghurt + flingor och honung. Och så frukt till.
 

11:00 Såg SNL och The Office-repriser och skrev att-göra lista. Gjorde ca 50% av det på listan. Ops.
 
 
12:00 Snörde på mig löparskorna och gick ut. Det är så fint nere vid älven nu med någrafå färgade blad kvar på björkarna och eftermiddagsljus ned för slätten.
 
13:00 Vid ettiden drog jag ut dammsugare dammtrasa skurmopp och städade hela lägenheten. Kan inte hålla på att skjuta upp hela tiden, ju.
 
 
14:00 Bakade det här världsgoda brödet. 
 

15:00 Sen blev klockan tre och det var dags att dra av sig morgonrocken och på med riktiga kläder. Sköna byxor och bästa loppisfyndade linnet med enhörningar, och så lite färg i ansiktet såklart.
 
16:00 Väntade på att Christian skulle sluta jobba och drack te. Försöker dricka upp det jag har hemma så jag kan köpa hem nytt och annat. Blir lätt så när man jobbar i tebutik. 
 
 
17:00 Och så blev klockan fem och Christian slutade jobba. Fick ett "mamma bjuder oss på middag-sms" och så gick jag in till stan för att äta höstens första blöta och julskinka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0