Oktober.

Den gångna månadens instagramflöde. @alexandrakgabrielle heter jag där.

 
1 & 2: Första oktober var min första dag hemma och då var jag ute. Tog långpromenad runt älven och plockade miniäpplen. 
 
 
3: En fredagkväll gick vi jobbtjejer ut på Carl-Viktors för vin drinkar och öl. :
4: Fjärde oktober bakade jag ju bullar såklart. Kanel och vaniljblåbär. 

 
5: Långhårigt troll innan jag klippte bort ca 2dm.
6: Kväll. 
 
 
7: Minidate med takeaway-sushi.
8: Åkte hem till Hemmingsmark för en helg av Mamma och Pappa-mys.   
 


9:
Och så bara sådär kom hösten och det blev mörkt redan vid 17-
 
 
10: Premiärtur på min första egna cykel på ca 10 år. 
11: Första snön.

 
12 & 13: Ute.  



14: Har världens bästa jobb.
15: Bakade bröd en söndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0