hur det blev vi, del: 2.

Han var nästan två meter lång med blondt rufsigt hår och när jag kramade om honom trodde jag att jag skulle sprängas. Herregud, är det verkligen han? Vi gick på stan och jag försökte skämta och vara rolig men samtidigt avslappnad och mogen och tycker han att jag är snygg herregud jag dör jag dör jag dör. Den dagen gick sådär. Jag hade inte tillräckligt med pengar till middagen, gick in i en glasdörr på stan och missade sista bussen hem så han var tvungen skjutsa mig de sju milen till Hemmingsmark.
 
Under två månader träffades vi hos varandra och pratade varje dag tills han en söndagkväll innan han skulle åka hem gav mig en puss från ingenstans där vi låg i min 105 cm breda säng. "Så nu är det vi?" 
Och det har varit de klyschiga berg och dahlbanorna i känslorna och vi har gått skilda vägar och sen hittat tillbaka till varandra på en filt uppe på ett berg omringade av ljus med utsikt över hela staden. 

Och idag är det fem år sedan våran allra första kyss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0