Veckan.

 
Veckans humör: Glad måste jag ju ha varit, för veckan har gått så jäkla fort. 
Veckans vill ha: Boka resa.
Veckans köp: En matberedare. En stor som rymmer mat för ett helt kompani, perfekt för vegbiffar och falafel och annat gott.
Veckans favoritplagg: En svart styv blus som jag köpte för 25kr på loppis.
Veckans frisyr: Utsläppt eller en stor boll på huvudet. Kallas flickan med tofsen på mitt nya jobb.
Veckans händelser: Valborg, sconesfrukost med Simon, årets första ordentliga grill (stolt quorngrillare bland en hop köttätare!) och sista introduktionsdagen.
Veckans saknad: Att rida. Drömde om det inatt och då kändes det så jävla jobbigt när jag vaknade.
Veckans festligaste: Tussilago i backen.
Veckans måltid: När jag invigde matberedaren och gjorde så sjukt goda bönbiffar.
Veckans borde: Städa.
Veckans godis: Kladdkaka. Christian är ju helt galen i det.
Veckans sämsta: Att bråka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0