@alexandrakgabrielle

Och nu har hela April gått och jag har bott en månad och fyra dagar i min lägenhet högst upp på Nygatan. Såhär har det sett ut: 



1. Första april börjar tidigt tidigt för hela lägenheten blir ljus redan sex på morgonen. 2: Gick ut på taket och solade i väntan på att Simon kunde vakna så vi kunde ha våra utedag. 3: Köpte kaffe och tog med till isenbanan, gick längs isen och pratade om viktiga saker. Bild ivrigt stulen från @simpn. 4: Kokade rödbetssoppa och gjorde hela mitt kök alldeles vinrött. Men god var den iallafall.



5: Gjorde två fulla tallrikar med makirullar med Josefin. Dödligt gott. 6: Ansträngde facet och drog ut på fest. 7: Premiärvinade. 8: Det är svårt det där med mat när den ena är vegetarian och den andra älskar kött. Men plättar går alltid hem.



8: Mådde sådär efter lördagsvinet, spenderade dagen i sängen med chips och girls. 9: Åt grape. 
10: Fick fina inflyttningstulpaner av Mamma. 11: Lördagsfrukost.



12: Efter Loppis köpte vi mat och tog med upp till Petras balkong och trängdes med en massa andra. Här: Emelie. 13: Gjorde pancakestårta till mig och Christian. Supergott men supermättande. 14: Gjorde mig festsnofsig. 15: Och drog till Petra på fest! 



16: Simon och Josse på tidigare nämnd balkong tidigare nämnd lördagsfest. 17: Brudar. 18: Bakismjukglass. 19: Carpade diem och gick runt vattnet. Med telefonskyddet ivägen, såklart.



20: Var besvärad, för hur skulle man få det här ansiktet redo för fest. 21: Var redo för fest.
22: Åkte till raraste Josefin för födelsedagsfest! 23: Superkalas. Var så himla himla himla roligt. Så stulen bild från @artbyslem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0