Veckosummering.

Veckans humör: Rätt stressad men ändå glad. 
Veckans vill ha: Min lägenhet.
Veckans köp: Ny vandringsryggsäck. En på blå som rymmer sammanlagt sextio liter med tjocka vaddar på axlar och höft.
Veckans favoritplagg: Min beiga virkade för stora tröja som jag älskar och Christian alltid säger åt mig att ta på mig när jag står framför garderoben och har absolut ingenting att ta på mig.
Veckans frisyr: Utsläppt med en vipplugg.
Veckans händelser:  Jobb, matlagning, flyttpackning, träffa Christian och allra bäst: när Belle ringde och jag blev så förvånad att jag inte ens kände igen hennes röst.
Veckans saknad: Belle.
Veckans festligaste: Fan-vad-bra-vi-är-öl med Christian.
Veckans måltid: Överbliven veggryta från i helgen. Så jävla god.
Veckans borde: Sluta älta, lugna ner mig.
Veckans godis: Äppelpaj. Så jävla gott ju.
Veckans sämsta: Att våren aldrig kommer, att min hyresvärd är omöjlig att få tag i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0