När jag tänker på framtiden:

- Långa frukostar på helgmorgnarna. Du tycker inte om att äta där man sover så vi dukar upp hotellfrukost med alla tillbehör på köksbordet. Och lyssnar på podcasts där de pratar om roligt och viktigt. 
 
- Vi har en stor balkong där vi dricker rosé med alla våra vänner. Rosé är vuxnare än öl har jag lärt mig, men det slinker nel öl pilsner drinkar och vi skrattar så jävla högt för vi har eget hus vid vattnet med ö i köket, stort vardagsrum och vita väggar mörka golv.
 
- Vi gör utflykter. Upptäcker staden du väst upp i och delar där du aldrig varit, hittar egna smultronställen och tumlar i gräset. 
 
- Det är du och jag och vi, jämt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0