Försöker.

Jag sätter upp håret innan jag går. I en stram svans högt upp på huvudet. Jag tänker alltid på dig när jag gör det, ända sedan sista kvällen Prag du vet. Då vi drack tjugokronorsdrinkar och kedjerökte på en mörk pub med schweizare, australiensare och danskar. 
 
Jag jobbar. Och sover. Försöker hinna ut och dricka öl och ta vara på mina lediga helger med att ligga inne ute på stranden i hamnen och skratta kramas hångla med Christian. 
 
Så jag ska fortsätta ta vara på dagarna, försöka hitta ork till att städa upp här, rensa garderober och börja fundera på att packa. Flätar det långa håret i flera flätor och så ihop i en, och försöker sova. 
 
Vi hörs när vi hörs, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0