Nyårsafton.



Nyårsafton började med nyårsfrukost: En rågkuse med ägg, och den andra med julskinka paprika och ruccola, kaffe och så en skål yoghurt med honung. 

 
Klädde mig i guldglitter och gladdes åt att mina bandanacurls blivit så bra. 
 
 
Efter jobb och bilfärd hit och lite fix pepp och piff åkte jag och Christian iväg till Belle för middag. Det bjöds på fördrink och småplock till förrätt.
 


Fin dukning med ljusslinga och kristallglas.



Till varmrätt åt vi alla sorters älgkött, hasselbackspotatis, rödvinssås och pepparssås. Och så kom efterrätten in.



Ett himla fyrverkeri med chokladmousse, mango och passionsfruktssorbet med en liten fruktsallad.



Sen åkte vi iväg på fest.



Såhär glad var jag för det.



Snygg festvärd.



Katja och Simon!



Det var festpyntat i varje hörn av huset.



Katja.


Pepp.

 
Och så dansade vi till nån indisk låt, don't stop believin och så massa mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0