Här har ni iallafall tre från i tisdags.

 
I tisdags mötte jag upp Josefin och Belle på Nodo för lunch/kaffe/fika. 



Pratade om Belles flytt till London, hur nära det börjar bli och hur fantastiskt glad men obarmhärtigt ledsen man är på samma gång för att ens bästa vän ska få göra det hon längtat efter så länge och flytta till ett helt annat land.

 
Efter Nodo fyndade jag en blus för 15kr, var smakråd, rotade i realådor och så skiljdes vi åt. Själv åkte jag iväg till Jenny, där jag blev bjuden på jättegod räkpasta med massa pesto och lime. Vi pratade om allt jävligt som hade hänt, allt roligt som händer nu och vad som riktigt kommer hända efter det, åt årets första semla och kramades. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0