31 söndagsfrågor.

1. Var är din mobiltelefon?
Alltid någonstans nära.

2. Var är din andra hälft?
Jag är min egen hela hälft. 

 



3. Ditt hår?
Halvblont i och i någon brunröd färg som aldrig riktigt blir som jag vill. 

 

4. Ditt humör?
En aning bakis och opepp.

 

5. Din dagsplan?
Igår var jag på så jäkla bra firmafest och idag ska jag kika in i liret och se vad jag behöver handla inför flytt och lyssna på podcasts.

 

 

 

6. Det bästa du vet?
Hemmafester, att hångla, när ens bästa vän kramar om en hårt, komplimanger, nya jobbarkompisar, passionsfrukt, att springa tills benen inte bär, vara löjligt kär och hålla hand på stan, tekvällarna till mitt i natten, öl, sommar, bastu, korta stadsresor, rimfrostbjörkar, teakmöbler osv. 

 

7. Din dröm i natt?
Drömde något om jobbet, en kund som ville ändra abbonemang och att jag blev helt lämnad.

 

8. Ditt livsmål?
Vara lycklig och göra allt det där jag vill göra. 

 

9. Rummet du är i?
Vardagsrummet med två stora soffor med tjocka plymåer och en stor gammal kista som bord.

 


10. Din hobby?
Skriver mycket.


11. Din skräck?
Att jag ska vakna upp om tio år och inget blev som jag vill utan jag är olycklig och allt är jävligt.

 

12. Var vill du vara om sex år?
Om sex år är jag 26. Då vill jag ha tågluffat och rest, och börjat plugga. Flyttat till en annan stad, fortfarande vara kär och lycklig och ha så jävla roligt.

 

13. Var var du igår kväll?
Jag åt middag och drack öl med mina jobbarkompisar, pratade inredning och resor och tatueringar och sånt som man gör med folk man precis lärt känna.

14. Vad är du inte?
Särskilt pigg.

 

15. En sak du önskar dig?
Att jag och Christian kunde ses oftare. Det här med en gång i månaden är ingen hit.

 

 

 

16. Var växte du upp?
På Kyrkvägen ute i ingenstans i farmors och pappas barndomshem. Ett stort rött hus med en gammal ladugård, en stuga och en lada på gården. Med 100m till skola och affär och Farmor och Farfar.

 

17. Det senaste du gjorde?
Frågade Pappa om de skulle boka deras Turkiet-resa idag.

 

18. Dina kläder?
Just nu bara underkläder och morgonrock.

 

19. Din tv?
Jag har en tjock telefunken som är äldre än vad jag är.



 

20. Ditt/dina husdjur?
Jag har haft katt sen jag var 5, just nu har vi en stor svartvit som jag döpte till Pysen för 14 år sedan. 

 

21. Din dator?
Har ingen än.

22. Din bästa ägodel?
Kameran kanske, för att den förevigar så mycket bra.

 

23. Saknar någon?
Min pojkvän, mina kusiner och vänner man inte sett på länge.

 

24. Din bil?
Äger ingen sån heller.

 

25. Något du inte har på dig?
Skinnrock.


26. Favoritaffär?
H&M och Röda korset.

 

 

27. Din sommar?
Den här sommaren var så jävla knäpp. Punkt.

 

28. Älskar någon?
Älskar många.

 

29. Favoritfärg?
Mörkblå/orangeröd/grön/brun.

 

30. När skrattade du senast?
Igår. Bra kväll.

31. När grät du senast?
I förrgår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0