17e januari.

 
Vet ni, idag är inte vilken dag som helst. Idag är det sjuttonde januari tvåtusentretton, allra bästa Simons tjugoårsdag. Jag kan inte riktigt förstå hur han kan bli tjugo i år, jag har ju känt honom sen vi båda var rätt svarta och svåra redan i sjunde klass och till och med hann med en liten liten liten tonårs"romans".
 
 
Simon är sådär sanslöst smart och duktig. Kan mycket om det mesta och det känns lite som att jag lär mig något varje gång vi ses. Ger så himla bra råd och har alltid tid för flera kannor te och timmeslånga diskussioner tills sent på natten. Han var min eminenta baldate och så åkte han ju med oss till Dublin. Så jävla bra kille, grattis grattis grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0