vecka femtioett.

 
 
Veckans humör: Åh, stressad och glad. 
Veckans vill ha: Julledigt.  
Veckans köp: Mat? Tror inte jag hunnit köpa så mycket annat.  
Veckans favoritplagg: Polotoppen från asos. 
Veckans frisyr: Nyfärgat och alldeles för långt för att vara bara två månader sedan jag klippte mig.  
Veckans händelser: Jobbat som en tok och fått besök av både Josse och Simon.  
Veckans saknad: Hemmingsmark. Längtar så oerhört efter att få åka hem imorgon kväll.  
Veckans festligaste: Lördagsöl och spelkväll hos Mimmi. 
Veckans måltid: Tacos. Alltid populärt.  
Veckans borde: Tagga ner.
Veckans godis: Min chokladkalender som jag fick av Christian i början av månaden. Hur bra som helst med en choklad om dagen.
Veckans sämsta: Att jag har varit så ofattbart trött. Men imorgon har jag kanske årets sista pass och går på lite semester. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0