November.

 
November började med Halloween. Vi var en handfull personer, nya och gamla, hos Emelie och Chrille. Jag var utklädd till 20-talsflapper. 
 
 
Väl hemma i Hemmingsmark var jag tvungen att unna mig lite kattgos. Dör över att inte ha något husdjur här. Och så en söndagsfrukost. 
 
 
Kär i denna, ja.
 
 
En ledig tisdag gick jag bort till mitt favoritställe på andra sidan älven, Nordanåmuseet. 
 
 
Mamma och Pappa kom på besök. 
 
 
Kokade hjortronsylt till plättmiddag och var på förfest med kanin. 
 
 
Fem-års-firarlördag med: långfrukost, tur på muséet,
 
 
hockey och trerättersmiddag. 
 
 
En morgon över älven och en toalettbild.
 
 
En morgon när det var så halt ute att jag var alldeles övertygad om att jag skulle ramla och bryta något, och så en kväll när man gör annat än att äta pepparkakor och dricka glögg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0