Mars, april har knopp i håret.

 
Åkte till Umeå över en helg för att äta hotellfrukost, hångla, gå längs snöklädda gator i en annan stad och bara vara han och jag.
 
 
Var mycket med dessa bästa. 
 
 
Hälsade på Farfar och kollade på foton från förr, försökte se släktdrag och likheter och olikheter. 
 
 
Såg grymma Them Legs på Krokodil, stolt vän till gitarristen till höger. 
 
 
Bjöd på min allra sista Hemmingsmarksbjudning med Etiopisk pepparsås, charader och skratt. 
 
 
Och så drog vi igång våran bästa tradition: söndagsbrunch. 
 
Annars fick jag veta att jag skulle få tillträde till min lägenhet påskhelgen, skypeade med Isabelle och pratade om londonlivet, hade spelkväll hos Anna-Maria och Petter, gick på föreläsning om våld mot kvinnor på Krokodil, planerade lägenhetsinredning och firade Internationella Kvinnodagen. 
 


Och så kom april och jag flyttade in i min alldeles egna lägenhet med den här utsikten. 


Gjorde hemmagjord Sushi med Josefin

 
Och världens godaste currygryta. 
 
 
Fotade mycket mot min fina vita vägg. Saknar den. 
 


Det var mycket storfrukost i lilla hörnet. 
 
 
B fyllde år så det var storfest i lägenheten. 
 
 
Och så såg jag ut såhär en valborgskväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0