Juli, Augusti och September härlig sommar är det då.

 
 
I Juli jobbade jag som mest, blev bjuden på middag hos Jenny och gick på PDOL hela helgen. Längtade efter semester mer än någonsin och var fullständigt livrädd för snart skulle ju den där flytten jag bestämt för två månader sedan äntligen ske. Jag skulle ju flytta till en helt annan stad och bli sambo. 
 
 
Augusti: Jag fyllde tjugo och fikade hemma med familjen, blev ofattbart sjuk men bara längtade längtade längtade till semester. Leo fyllde år strax efter mig och bjöd på bästa fikat och en så sjukt trevlig kväll som vanligt. Isabelle överraskade med överraskningsfest (och att vara hemma, bästa bästa någonsin) och jag och Martin åkte iväg och fjällvandrade. Och så flyttade jag till Skellefteå och blev sambo. 
 
 
I september var jag mest på resande fot. Började med att åka iväg till London, var hemma i sex dagar och sen bar det av vidare mot Thailand i två veckor. Annars fick jag nytt jobb, det bästa jobbet någonsin där jag trivs så bra att det knappt är sant. September var en väldigt snäll månad med andra ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0