Januari börjar året, februari kommer näst.

Och så kör vi igång med sedvanlig årssammanfattning i slutet av året. Vi börjar med januari och februari. 

 
I januari gick vi ut rätt hårt med långkalsongfest. 
 
 
Fortsatte med Simons födelsedagsmiddag. I vanlig ordning helt fantastiskt god mat och ännu bättre sällskap. 
 
Jag började jobba som kundtjänstmedarbetare på ett av stans största företag, försökte acceptera att min bästa vän skulle flytta till London och var fast besluten att göra det här till ett märkvärdigt år. 
 
 
Jag och Christian gick på Nordanåmuseet (vilket kom att bli en favorit)
 

Bakade ett nytt bröd (som också det kom att bli en storfavorit här hemma). 
 
 
Åkte till IKEA för att hjälpa Christian köpa kök. Gick från jättepepp till jättetrött på de ca 8 timmar det tog.
 
 
Hade pyjamasparty hos Belle. 
 

Överrasknings-hejdå-fest, för Belle skulle ju flytta bara dagar efteråt. 

 
Åkte skridskor med Christian.
 
Och blev vegetarian, något jag var helt och hållet i tre månader. Sa hejdå till min bästa vän för att inte ses igen på ett halvår, grillade pinnbröd gång på gång igen i eldstaden. Isabelle, Simon och Josse var iväg till Barcelona men jag var hemma och jobbade, träffade Anna-Maria och försökte få så mycket tid som möjligt med Christian. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0