Och det var idag.

Idag har jag på det mest opretentiösa och påfrestande sätt gått och delat ut cvn och en liten del av mig till olika arbetsgivare ute i stan. Det är femte, kanske sjätte gången jag har tagit en dag och försökt charma chefer med min arbetsmoral och utåtriktadhet och hoppas att de behöver någon och att de behöver just mig. Det finns inget så krävande som detta. Håller tummarna att det är värt det. 
 
Nu sitter jag mitt emot Christian, fikar varm blåbärssockerkaka efter kylig discgolfrunda. Annars är det mycket arbetsförmedlingen nu, hem och städa ur min gamla lägenhet och liksom komma in i vardagen. Och om nästan bara en vecka åker jag till London, det ni. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0