3e augusti genom åren.

 
2010 samlades vi alla nära vänner från klassen och spelade kubb, åkte till Gåssjön och badade. Och här blev min favoritgif till.
 
 
2011 blev jag arton. Jag bakade marängtårta täckta med nyplockade blåbär vinbär hallon och vi fikade och drack kaffe invirade i filtar tills det blev sent och kallt. Fick en fjällvandring av Belle och var bara så jävla nöjd.
 
 
2012: Jobbade hela helgen men bjöd de som var hemma hem till mig i lilla hemmingsmark, gjorde hjortroncheesecake och virade turban.

 
2013: Var sjuk och febrig men lyckades ta mig hem till Hemmingsmark för sedvanlig jordgubbstårta. Kramades med Farfar och pratade om flytten som närmar sig med stormsteg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0