Valborgslista.

När vaknade du imorse?
04:20 ca. Och sedan 06:30 för att kasta i mig frukost och åka på jobbet.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
”men för SATAN"


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Inte imorse, men idag. Ringde Mamma för att vi skulle åka till Backen och handla.

 

Vilket humör är du på?
Pepp! 

 

Har du ont någonstans?
Har ont i magregionen då jag insisterar på att ha för små byxor.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Är så otroligt sugen på choklad.



Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Mat! Halloumi och marinad bland annat.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Idag? Facebook. Första gången: Något i stil med cartoonnetwork.tv tror jag.

Vad ska du göra ikväll?
Jag ska iväg till Leo för att grilla och dricka öl och bränna saker. Och dansa och prata länge och ha kul. 

 



Valborgsmässoafton 2011.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Den här listan.

Vad tycker du om din blogg?
Den duger. Är mest roligt att se tillbaka på vad man gjorde för ett två tre år sedan och så. Oftast roligt, iaf.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Jobbade! Tog samtal och guidade genom boxinstallationer och sånt skulle jag tro. 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Hoppas någon tycker jag är snygg. Har ju ansträng mig.

När fotade du något senast, och vad?
I fredags på födelsedagsfest!


Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Veckohandlat och köpt matberedare. Hur värt som helst.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Ett stort fult element som tar upp ca halva min lägenhet.

Vad har du på dig idag?

 
Svarta jeans, brorsans bälte och trettiokronorsklänning + jävligt hård attityd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0