Ung Kreativ.

Ikväll tog Jenny mig under armen och åkte på Ung Kreativ. Det är en så himla bra grej, en samlingsplats för kreativa ungdomar varje onsdag mellan 18-21 med olika teman och inspirerande personer som kommer och hälsa på som drivs av några tjejer härifrån. 


Bland annat min kära barndomvän Mathilda.
 

Här får man göra allt som är kreativt, allt från att rita och måla till att läga pärlplattor eller göra lampskärmar. Ikväll var det tema re-make. Jag målade på jeans, klippte hål i t-shirtar och drack mycket kaffe. 


Och så fick jag träffa Leo är här nu under några veckor när han är på praktik i Sunderbyn. Så värt. Och hörrni, det är säsongsavslutning nästa onsdag, kom! På Storgatan 12 har de en supermysig lokal och vad annars gör man en onsdagkväll liksom. Superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0