Stockholm.



Vid middagstid på torsdagen kom jag till Arlanda, satte mig på flygbusen in till T-centralen och ringde och frågade om vägbeskrivning och "var är ni nu?!" tills jag äntligen mötte upp Isabelle och William. Vi åt middag, och sen följde de mig snällt till Hötorget där jag mötte upp Beatrice. Väl framme i lägenheten (den sjukt lilla, men sjukt fina lägenheten) drack vi te och tog igen till sent på kvällen, och sen fick jag såhär bra fredagsfrukost.

 
Det var kavajochhalsduksvarmt så vi bestämde oss för att gå in till stan. Fyndade batik och glittertröja och fascinerades över hur stort allting var. Inte van, ju. 
 


Bea.



Och så gick vi hem igen.



Åt halloumisallad med gräddfil, balsamvinäger och pumpakärnor.

 
Och så avslutade vi med turkisk yoghurt, hallon, honung och valnötter. Så bra.

Annars secondhandshoppade vi och drömde om vackra 20talsklänningar med paljetter och fransar på Beyond Retro, åt lunch på Djurgården, pratade julstress och julplaner, olikheter och ambitioner, vad som händer när man flyttar iväg och varför man vill vara kvar. 

Kommentarer
Postat av: Bea

Världs-mysig helg! Kom tillbaka när du vill Puss

2012-11-20 @ 18:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0