Okt.

Nu har jag haft ny mobil i snart två veckor och det blev ju precis november så jag tänkte vi kikar lite vad som hänt på min Instagram under oktober. Jennanaltapalt heter jag där, för det är ju alla ord man behöver kunna om man kommer till Pite som ny säger dom.



1: Såhär fint sken solen genom träden när jag skrev högskoleprov. 2: Såhär sugen var jag på det provet.



3: En fredag när jag hade jobbat hela dagen och kvällen och virkade framför en film till halv tolv. 4: Det började snöa.



5: Josse och Gugges Halloweenfest! Här är Josse som popart och jag i min panikihopkomponerade halloweensminkning. 6: Puss!



7: En så jävla bra frukost med scones och tre olika sorters marmelad. 8: Tyckte att det var rätt ok att jobba en söndag.
 


9: Filip-är-hemma-fika på Nodo där William lovade att mjölk och cola skulle vara gott. Det var det inte. 10: Kiiisekisse.



11: Bästabffsnyggbelle och Jag. 12: Finpojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0