Humlan och Fenix, pizza och Star Wars.



Igår tog jag bilen ut till Öjebyn och kyrkbyn och ett stort hus med gul fasad och röda knutar alldeles mitt i dimman.

 
Det var dags för traditionsbrunch på Humlan och Fenix!
 


För 99kr får man en så jäkla värd brunchbuffé med olika scones och marmelader, pancakes, olika kötträtter som kyckling och baconlindad prinskorv, våfflor, kakor och hur mycket kaffe och te som helst.



Leo.



Emelie.



Finpojkar.



Fint folk kommer ju sent så sen fick vi tillskott i form av Josse



Och Jonny.



Vi åt i timmar tills det inte fick plats mer och sen delade vi på oss för olika kvällsäventyr.



Jag åkte hem till Simon för att äta pizza och se så många Star Wars-filmer vi hann med innan vi somnade. Vi hann ungefär till slutet i tredje filmen, strax innan den där ultimata sista striden ungefär och sen körde jag hem igen i tjockaste dimman och somnade fort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0