"Rolig" lista.

Vad har du på dig? jeans och kort linne, standardustyrseln. Hur mår du? bra för att festival ska bli så himla kul och sådär för att jag är trött och för det är ju så jävla ledsamt just nu. Vad önskar du just nu? att jag ägde en stuga ute i ingenstans där jag kunde ta alla favoriterna och bara dricka öl och njuta. Vad har du ätit idag? en massa fika. Vad ska du göra imorrn? trästock, öl. och på söndag? hem. Vem saknar du? heh. Senaste köp? festivalproviant. Vad skrattade du senast åt? en rolig karl. Vad grät du senast åt? att en nära vän far så jävla illa. Vem sov du senast med? en karl. Vad läser du just nu? ingenting. morgontidningen, ungefär. Senast sedda film? woman in black. Vilken svordom använder du mest? oj. alla. Vem var den senaste som ringde dig? Jenny. Har du dejtat någon av en annan religion? aldrig "dejtat" någon religiös alls. Senast 3 inkomna sms? "det är inte alls cray ju, njem. fan vad fint med öl *dör*", "va?", "men satan i gatan, vet.du vad det.blir för festivalväder dååå?" Vad stod de i ditt senaste skickade sms? "haha what is up med alla punkter?? Nä jag har ingen aning, nu försöker jag bara fatta vart fan jag ska sova" Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? psykologi, helt klart. Vilken är din favoritfrukt? passionsfrukt. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ja, ingen. Vad är du rädd för? ca: allt. En person du tycker är snygg? ryan gosling...... Blir du lätt svartsjuk? nej, inte alls. Din favoritkaraktär ur en serie? oj. dögillar marshall i himym. Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Jenny. "vi startar @husvagnen och ser vad som händer" Vilket språk hade du velat lära dig? kan ju lite knagglig högstadiefranska, men mer sånt. Vad för sorts killar faller du för? dom som får mig att ligga dubbelvikt av skratt och som kan handskas med mig, trots att jag är som jag är. Vart vill du åka just nu? usa. Vad önskar du dig i födelsedagspresent? så himla tråkigt men; pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0