Sextonde

Lyssnar på 60-70-80talshits och dansar disco, går på vad som känns som -30 promenader, lagar min bästa kycklinglasagne och åker iväg på så kallat möte för att stämma av inför APUn. Skriver långt om olika ledarstilar och gruppbeteende, analyserar fördomar, använder stora ord och känner mig pretto. Vill såsåså mycket, som att börja om att rida, slåss, bo utomlands, stanna hemma, dricka öl, dansa, glömma, få nytt att minnas.

Och så är allt rätt så jävla tumult. Så fram och tillbaka, upp och ner och ska jag vara ärlig så ibland vet jag bara inte. Men just nu, just precis nu är det rätt okej. Så vad gör man. Jo, man fortsätter vara upp och ner och fram och tillbaka och inte veta. För i slutändan är det ju ändå rätt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0