Nov.

Lite mitt liv genom instagram under den mörkaste månaden på året. @jennanaltapalt


1&2: Hemmafest hos Josse och Martin innehållande: öl och bastu. 


2: Och hundgos 3: och dans.


4: Star Wars-marathon med Simon. 5: Bästa godisleken.


6: Njöt av söndagsöl 7: och söndagsäppelpaj.


8: Rockade pappas rockytröja med skjorta under och allt. 9: Sov.


9&10: Sen kom det snö! Efterlängtad snö som skulle smälta bort strax efter, men det visste man ju inte då.


11: "Snöstorm". 12: Fredagssushi med bästa Christian.


13: Gick ut och tog en öl på Karl-Viktors och träffade hans jobbarkompisar. 14: Åt grape.


15: Bästa skeden. 16: Vinkade hejdå på Kallax och åkte till Stockholm. 


17: Hälsade på bästa kusin! Här på något fik någonstans i Stockholm. Noll koll. 18: Dögod efterrätt.


19: Lördagsprickigt. 20: Sa hejdå till Stockholm för den här gången.


21: Unnade mig frukost på sängen. 22: Hade roliga byxor och gjorde mig fin för att åka iväg och träffa Anna-Maria och Lyra.


23: Mer roliga byxor! 24: Löpturspausfoto. 


25: Döenkla och goda pancakes med blåbär och turkisk yoghurt en frukost. 26: Bjöd Anna-Maria på choklad och halloncupcakes.


27: Snofsade upp mig för att åka på fest med svartaste eyeliner  28: och blomklänning.


29: Bästis. 30: Och hell yes jag ska på arbetsintervju-grape. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0