Mitt 2012: Oktober-december.

 
I Oktober fick jag rosor av Christian, bakade vanilj kanel och blåbärsbullar på kanelbullens dag, träffade Lotta som var i Piteå över helgen, körde hem i den första snön, drack drinkar och kaffe ett stort gäng på Nodo och hälsade på Josse och Martin i deras alldeles nyköpta hus. Såg Skellefteå-Linköping och firade halloween hos Josefin och Gustav där alla var så jäkla bra utklädda och trots att allt spårade så hade jag så himla kul. 
 
 
I November fotade jag så himla lite och det var mörkt men så himla bra. Jag och Christian blev tillsammans på riktigt, sådär officiellt. Filip var hemma från Bollnäs, vi brunchade på Humlan & Fenix och jag och Simon hade Star Wars-marathon. Kärade ner mig i 20talet och firade "fyra år". Jag åkte iväg till bästa kusin i Stockholm över en helg och kom tillbaka till vinter och snö. Bakade lussebullar i fem timmar och jobbade mest. 

Det kändes mycket såhär: klockan är 14:51 och jag nästan spricker av längtan efter att du snart ska komma hem och såhär: Jag är så jävla kär och det kan ingen ta ifrån mig.
 
 
December är ju inte över än, men här har ni en kort resumé: Snö, snö, snö och åter snö. Hångel. Tredje avdventsfika i kollektivet, jobba ca jämt, kaningosa och kusinbarnskramas. Vara kär och försöka träffa sina närmsta så ofta man bara kan. Imorgon är det nyårsafton och det är ju det bästa jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0