Belle

Idag är absolut inte en vanlig dag. Inte ens nästan. Inte för att det är helg, eller ens för att det är första septemberlördagen utan för att i dag fyller världens bästa Isabelle år.

Isabelle har det sötaste lilla fnisset sådär ibland innan hon börjar skratta, hon är rolig som få och är den första jag hör av mig till när livet ter sig orättvist. Hon är en sån som pushar en att göra saker man aldrig annars hade gjort, som att berätta det där man skulle ha sagt för längesedan eller vara med i den där tävlingen man aldrig själv skulle ha sett åt och hon tar alltid med en på äventyr.

Hon är fantastiskt duktig på att baka, och rita, och skriva. Hon är bland den snyggaste jag vet, vi klickar perfekt när vi skedar om nätterna och är det någon jag vill ta med mig till Prag för att göra allt sånt man gör i den stan är det hon. Hon är min bästa vän och jag älskar henne, grattis tusenfalt på 18årsdagen kära du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0